Foutmelding in RoTotaal: er kunnen geen kaartlagen aangemaakt worden?

Vragen & AntwoordenCategorie: RoTotaalFoutmelding in RoTotaal: er kunnen geen kaartlagen aangemaakt worden?
Michael van Rossum Staf gevraagd, 7 maanden geleden

Waarom krijg ik na het importeren van een dataset in RoTotaal een foutmelding: er kunnen geen kaartlagen aangemaakt worden?

1 Antwoorden
Michael van Rossum Staf beantwoord, 7 maanden geleden

Nadat je in RoTotaal een zip of gml hebt geimporteerd, zal RoTotaal met behulp van een kaartserver (geoserver)
de gml omzetten in een verbeelding/kaartje (incl alle objecten van het plan).

Als dit niet in 1 keer goed gaat, kun je na het importeren van een bestand alsnog die kaartlagen aanmaken.
Klik op het opengeslagen boekje in de balk. In het daaropvolgende scherm, klik op de pijltjes “ververs kaartlagen….”

 

1 2